Szyfrowanie danych / DLP (data leak protection)

DESlock+ – SZYFROWANIE DANYCH

TWÓJ NAJLEPSZY WYBÓR – także w dostosowaniu się do nowej wersji ustawy o ochronie danych osobowych (RODO, GDPR)

• Proste w użyciu szyfrowanie przeznaczone dla małych i dużych firm
• Możliwość szyfrowania całych powierzchni dysków, nośników wymiennych, pojedynczych plików oraz wiadomości e-mail
• Zaawansowane algorytmy oraz standardy używane do generowania silnych kluczy szyfrujących
• Proste zdalne zarządzanie użytkownikami na stacjach roboczych, w tym współdzielenie kluczy szyfrujących
• Algorytm szyfrowania AES 256 bit potwierdzony certyfikatem FIPS 140-2
• Hybrydowe zarządzanie, oparte o chmurę, zapewnia pełną kontrolę nad kluczami szyfrującymi oraz politykami bezpieczeństwa
• Wsparcie dla Windows 8, 8.1 wraz z UEFI oraz GPT

Stacja robocza
Dane są kluczowym elementem każdej organizacji i powinny być objęte szczególną ochroną. Najczęstszymi sytuacjami narażania firmy na utratę danych są kradzieże laptopów zawierające poufne informacje lub ich przesyłanie za pośrednictwem wiadomości e-mail.

Szyfrowanie całej powierzchni dysku oraz nośników wymiennych
chroni dane przetrzymywane na laptopach oraz nośnikach wymiennych.
Szyfrowanie plików i folderów
zapewnia w pełni bezpieczną współpracę dzięki możliwości stosowania grup użytkowników .
Polityki bezpieczeństwa
możliwość zdalnego wdrażania polityk na wszystkich stacjach roboczych za pośrednictwem DESlock+ Enterprise Server
Paczka MSI
zawiera preinstalowane ustawienia utworzone wcześniej w DESlock+ Enterprise Server.

Serwer zarządzający
Z konsoli do zarządzania DESlock+ można zarządzać całymi grupami lub poszczególnymi użytkownikami i stacjami roboczymi. Informacje dotyczące licencji, poszczególnych polityk, kluczy szyfrujących, stacji roboczych mogą być przetrzymywane w chmurze obliczeniowej dzięki temu zdalne zarządzanie zaszyfrowanym komputerem jest możliwe także poza siecią firmową.

Zdalne zarządzanie
stosowane dla każdego użytkownika oraz stacji roboczej za pomocą standardowego połączenia internetowego.
Bezpieczne połączenie https
pozwala na bezpieczne zarządzanie użytkownikami oraz kluczami szyfrującymi.
Zarządzanie kluczami szyfrującymi
opatentowana technologia, zezwalająca na bezpieczne dodawanie lub usuwanie kluczy szyfrujących a także zmianę polityki w sposób niewidoczny dla użytkownika.
Oszczędność zasobów
dzięki zastosowaniu serwera Proxy, wszystkie połączenia zarówno ze strony serwera jak i klienta są wychodzące. Wszystkie informacje są szyfrowane przy pomocy algorytmów RSA lub AES, a samo połączenie jest szyfrowane poprzez bezpieczne połączenie SSL. Tylko oprogramowanie Deslock+ zapewnia pełną ochronę bez względu na to, gdzie użytkownicy się znajdują.

SAFETICA – DLP (data leak protection)

OCHRONA PRZED UTRATĄ/WYCIEKIEM NAJCENNIEJSZYCH DANYCH, również pod kątem RODO/GDPR

• Pełen zestaw narzędzi w jednym oprogramowaniu
• Kompletna ochrona przed przypadkowym wyciekiem danych
• Szyfrowanie danych na komputerach i urządzeniach zewnętrznych
• Pełne raporty nt. korzystania z danych w firmie

Data Loss Prevention – zapobieganie utracie danych
Safetica dba o bezpieczeństwo firmowych danych utrzymując je wewnątrz firmy (uniemożliwia pracownikom wynoszenie danych), dbając o przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa.
Chroni przed skutkami wysyłki danych do błędnego adresata
Safetica zabezpiecza pliki przed niepowołanym dostępem, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji, a także ostrzega kadrę zarządzającą przed ryzykiem wycieku kluczowych dla firmy danych.
BYOD – ochrona prywatnych urządzeń do użytku służbowego
Safetica pozwala bezpiecznie dzielić się danymi, nawet jeśli pracownicy korzystają w firmie z prywatnych komputerów w celach służbowych (BYOD). Dane zapisane w tzw. strefie chronionej nie przedostaną się na takie urządzenia.
Minimalizuje ryzyko ataku z wykorzystaniem socjotechniki
Safetica może wykryć ataki hakerów oraz próby szantażu już na początkowym etapie, dzięki czemu podejmuje działania zapobiegające uszkodzeniu danych firmowych.
Lepsza kontrola
Safetica może kontrolować wykorzystanie drukarek, aplikacji oraz wszelkich aktywności online niezwiązanych z pracą.
Skutki utraty laptopów i pamięci przenośnych
Safetica chroni dane nawet wtedy, gdy zgubiony zostanie komputer lub nośnik z danymi. Cały dysk lub wybrane pliki są szyfrowane, przez co pozostają bezużyteczne dla osób niepowołanych.
Kontrola wydajności pracy pracowników
Menedżerowie mogą otrzymywać raporty podsumowujące wydajność pracy pracowników nawet bez korzystania z konsoli zarządzającej.