Audyt sprzętu i oprogramowania, monitoring infrastruktury, helpdesk

MagikINFO

MagikAUDIT:
audyt sprzętu i oprogramowania,
ewidencja majątku IT,
zarządzanie wszelkimi licencjami oprogramowania,
zdalne zarządzanie całością

MagikMONITOR:
monitoring infrastruktury IT,
wykorzystanie czasu pracy,
monitoring wydruków i dysków,
blokowanie dostępu do www, nośników wymiennych,
kontrola obciążeń serwerów

MagikHELPDESK:
zarządzanie zgłoszeniami od pracowników, ale takze np. od swoich klientów, szybkie zgłaszanie incydentów, baza wiedzy użytkowników i serwisantów, historia i statystyki zgłoszeń,
integracja z e-mailem: wysyłanie zgłoszeń e-mailem, powiadomienia zmian stanu zgłoszenia, ostrzeżenia nierozwiązanych zgłoszeń, komunikacja serwisanta z użytkownikiem.
nowoczesny interface www: niezależny od Windows, Linux, OS X,
intuicyjny dostęp także z urządzeń mobilnych,
integracja z modułem inwentaryzacji,
wielopoziomowa kategoryzacja, nadawanie priorytetów zależnie od kategorii